Ich bin Katj und studiere Pfleg, darum isch mis Ämtli im Blauring au Apithek und bin bi allne Ahläss für die Verletzte und Kranke zueständig. 🙂
Ich bi sit de 2. Klass im Blauring und vo Ahfang ah isch de Verein en grosse Teil vo mim Läbe gsi. Dur ihn han ich Erfahrige und Erlebniss gmacht, wo ich nie ih mim Lebe wird vergesse. Zum Bispiel han ich imne Lager zum erste Mal es WC putzt.
Ide Schar fühlt mer sich immer wie en Teil vonere riesige Familie und mer heds eifach mit (fast) allne guet. Im Blauring wirded dir mega wichtigi Wert vermittlet, wie zum Bispiel Toleranz, z’friede si mit dem wo mer het, dass all ufenand müend ufpasse und s’wichtigste: Freud am Läbe und das mer au eifach Mal dörf Seich mache.

Lieblings-Scharspiel:  Farbengame
Lieblings-Lageressen:  Fahitas
Lieblings-Blauring-Anlass:  Pfingstweekend
Lieblings-Fanartikel:  Leiterjäggli
Bester Blauring-Moment: Imne Pfingstweekend wos 3 Täg nor gregnet hed und amne
Abig praktisch die ganzi Schar im Zelt vo de chlinste Meitli
ghocket isch, Gruppekuschlet und gsunge hed.

 Kurse:

Leiterkurs 1:
Leiterkurs 2:
Katja Hilfiker