Enya Ruzza

Enya Ruzza

Hoi zämme ich ben d Enya und mache en Lehr als Mediamatikerin. Ich ben scho sit de zweite Klass im Blauring und maches mega gern. Met Chind zämme z schaffe und Spieli met ehne z spelle macht mehr mega Spass,

Lara Soares

Lara Soares

Ich bin d Lara und bin scho sit de 2. Klass im Blauring. Es hät mer vo ahfang ah scho viel Spass gmacht und ich han mich immer uf d Gruppestunde gfreut. Jetzt bin ich glücklich die Gruppestunde selber leite

Laura Marani

Laura Marani

Heyy, ich bins! Die meiste nenned mich Laura 🙂 Ich bin scho sit de 2.Klass im Blauring. Es isch über die Jahr zu minere zweite Familie worde. Einisch i de Wuche in die tolli Gruppi z gah isch in minere

Nils Christen

Nils Christen

Hoi zämme, ech be de Nils ond set dem Johr Leiter i de Jungwacht Boswil. Mini Hobbys sind schwinge ond Jungwacht. Ech mache d’Lehr als Fachmann Betriebsonderhalt z Muri of em Werkhof. Ech be e sehr ufgstellti Person, oft dosse

Jerôme Berger

Jerôme Berger

  Hoi zäme ich bin de Jerôme Ich bin bin scho sit de zwoite Klass i de Jungwacht. Jungwacht isch sehr es tolls Hobby, mi chan neui sache lerne, lache und spass ha, und vieli cooli sache erlebe.   Lieblings-Spiel

Noah Erb

Noah Erb

Hoi zäme Ich bin de Noah, neu zuezoge vo Suhr. Vor de JW Boswil bin ich Leiter und Chind i de Jubla Suhr gsi. Es macht mer sehr Spass mit Chind eppis zmache und ehne debi Freud z bereite. Ich

Vanessa Meier

Vanessa Meier

Hoi zäme Ich bin d’Vanessa und bin sit de 2.Klass im Blauring. Ich han mich immer mega gfreut id Gruppestunde z’gah und mitenand Zit z’verbringe. Ich han sit dem ich im Blauring bin welle Leiterin werde. S coole am Blauring

Dajana Bertschinger

Dajana Bertschinger

Heiioo, ech ben d’Dajana und ech ben scho sit ech nüni ben im Blauring und han vo det ah no keis Sommerlager verpasst. De Blauring het mer zeigt was Zämmehalt bedütet und ech han neui Fründe gwunne, wo för mech

Kira Lauber

Kira Lauber

Ich bin d Kira und bin sit em 2020 im Blauring. Ich han vieli lustigi Erinnerige an Blauring wo ich nie vergesse wird. Vorallem s Lager isch emmer bombastisch. S’Blauring isch für mich wie en grossi Familie. Lieblings-Scharspiel:  Farbegame Lieblings-Lageressen: