Vanessa Koch

Vanessa Koch

Heyy zäme 🙂 Ich bin d Vanessa und bin sit de 2. Klass im Blauring. D’Gruppestunde und Sommerlager, wo ich als Chind han dörfe erläbe händ mir immer sehr vell Spass gmacht. Jetzt freui ich mich uf velli wiiteri cooli

Vanessa Meier

Vanessa Meier

Hoi zäme Ich bin d’Vanessa und bin sit de 2.Klass im Blauring. Ich han mich immer mega gfreut id Gruppestunde z’gah und mitenand Zit z’verbringe. Ich han sit dem ich im Blauring bin welle Leiterin werde. S coole am Blauring

Dajana Bertschinger

Dajana Bertschinger

Heiioo, ech ben d’Dajana und ech ben scho sit ech nüni ben im Blauring und han vo det ah no keis Sommerlager verpasst. De Blauring het mer zeigt was Zämmehalt bedütet und ech han neui Fründe gwunne, wo för mech

Kira Lauber

Ich bin d Kira und bin sit em 2020 im Blauring. Ich han vieli lustigi Erinnerige an Blauring wo ich nie vergesse wird. Vorallem s Lager isch emmer bombastisch. S’Blauring isch für mich wie en grossi Familie. Lieblings-Scharspiel:  Farbegame Lieblings-Lageressen:

Kiro Lips

Kiro Lips

      Lieblings-Spiel aus der Jungwacht: Blinzle Lieblings-Lageressen: Flammkuchen Lieblings-Anlass der Jungwacht: Sommerlager Lieblings-Fanartikel: Pullover

Thierry Berger

Thierry Berger

  Hoi zäme Ech heisse Thierry und bin scho sit 8 Johr ide Jungwacht. Es macht mer mega vill spass mit Chind lache oder ihne öppis bi zbringe.   Lieblings-Spiel aus der Jungwacht: Schmuggelgame Lieblings-Lageressen: Hamburger Lieblings-Anlass der Jungwacht: Sommerlager

Jonas Keusch

Jonas Keusch

  Hoi ich bin de jonas Ich ben sit 2014 i de jungwacht Boswil. Näbe de jungwacht speli no Handball in Muri. I de chend Sache zeige , Sache bi brenge und tolli Moment met ihne erläbe macht mer Spass.

Jessica Amstad

Jessica Amstad

Hey zäme, ich bin Jessica bin aber doch eher als Jessy bekannt. Mer machts leite mega Spass da mer i de Gruppestund mega viel mitenand lache tüend. De Blauring isch wie so en zweiti grossi Familie für mich. Die isch

Mirjam Scherer

Mirjam Scherer

Heii, ich bin d‘Miri, Miki, Märy oder wie au immer du mich wetsch nenne. Ich gang jetzt ad Kanti Wohle und nachher möcht ich Lehrerin werde. Ich bin sit de zweite Klass im Blauring und ich han no immer gliich

Tobias Werder

Tobias Werder

        Lieblings-Spiel aus der Jungwacht: Schinke chlopfe Lieblings-Lageressen: Reschte Lieblings-Anlass der Jungwacht: Pfingstweekend Lieblings-Fanartikel: Pullover