Sälü zäme! Anno dazomol (2007) bin ich als siebejährigi Jasmin, zumne stolze Blauring-Meitli worde und han bis jetzt cooli Lager, Gruppestunde und anderi Aläss i dem Verein döffe erläbe. Sit ich 2014 i die quirrligi Leitertruppe ufgnoh worde bin, chan ich au i verschiedene OK’s Verantwortig überneh und mini Kreativität usläbe. Mittlerwiile hani scho fascht i jedem OK mol mitgwürkt.
D’Gruppestunde mit de Ladys vo „Crazy Monkey Squad“ und „Ghetto Chätzli“ werded nie langwiilig. Es isch extrem spannend, zgseh wie die Girls über d Johr wachsed und sich zu junge Fraue entwickled.
Sid neustem döfi mich Stv. Scharleitig nenne.
Natürli freu ich mich, zäme mit de Evi, das Amt in Agriff zneh.

Lieblings-Scharspiel:  Olympiade
Lieblings-Lageressen:  Älplermagrone mit knutsch blauem Öpfelmuess
Lieblings-Blauring-Anlass:  Sommerlager
Lieblings-Fanartikel:  Sonnebrölle
Bester Blauring-Moment: Leiterufnahm

 Kurse:

Leiterkurs 1:
Leiterkurs 2:
Jasmin Studer