Hallo ich heisse Eveline (Evi) Hürlimann und ich bin Chemielaborantin.
Sit ich es chlises Meitli bin, also sit em 2006, bin ich z’Boswil im Blauring. Im Jahr 2014 bin ich denn is Leitigsteam ufgnah worde.
Durch die viele Ämtlis und OK’s, ih dene ich bereits gsi bin, han ich veli neui Sache döffe lerne und ganz en huufe neui Erfahrige sammle.
Am Blauring gfallt mir vorallem s’Zämesih, s Lache und s Spass ha. Ich han dur de Blauring Fründe fürs Lebe gfunde und unglaublich tolli Erinnerige dörfe schaffe!

Lieblings-Scharspiel:  Farben-Game
Lieblings-Lageressen:  Lasagne
Lieblings-Blauring-Anlass:  Sommerlager
Lieblings-Fanartikel:  Jäggli
Bester Blauring-Moment: Es gith so viel gueti Blauringmoment, dass ich
mich nid chan entscheide welle vo all dene de Best isch;)

 Kurse:

Leiterkurs 1: GLK (Gruppenleiterkurs)
Leiterkurs 2: SLK (Schar-/ und Lagerleiterkurs
Eveline Hürlimann